Tuesday, August 31, 2010

Alternative To Natural Diamonds

I believe all girls and women in this world love Diamonds. Diamonds have been dream gifts to females over the ages. Guys out there, anyone planning to get one for your partner? Think that sometimes it's a little too expensive? No worries, there is a place to get the best price for diamonds

This website sells many kinds of diamonds on different carat. You can always find Loose Diamonds here. The best selling ones are specially the Two Carat Diamond . Don't make judgements now. These diamonds look much more beautiful than how they sound.

So, what are you waiting for? Log on to their website to check out the best surprise gift for your loved ones.

Wednesday, August 25, 2010

Ipoh I'm Coming Back To YOU!!

Yes, after 4 weeks here in this new semester, I'm finally going back to my hometown again this coming Thursday evening. I can't wait for Thursday to come. I will be in Ipoh until the following Wednesday morning. Haha. This is gonna be so fun. YES!!! I wanna drink home boiled soup and homecook dishes. MMMmmmm.....

So what did I achieve so far in my semester 5? So far, nothing much yet. Haha. Since this is a long semester, everything is not as tensed as before. And after this semester I will be having my long break again. 6 weeks break from studies. Time actually passes really fast, it's going to be September really soon, in a week to come. 2011 is coming soon. Haha. don't think bout 2012 lah! It won't happen, it's just a movie. =.=

This evening I was taking my Oreos as a light snack and I started eating the Double Stuf'ed one and it was so SWEEeeeeTtttt~ 2 Layers of the vanilla in the middle, it feels much nicer to lick :P
Haha, I wanna go to Tesco and hope there are still promotions and I want to get somemore!!

Monday, August 16, 2010

Oreo Madness

It has been a long time since the last time I ate Oreo. Hehe. Not because I don't like them, it's just that they seldom come to my mind when I think about food. I've been back here in Penang for the 3rd week now and it has been ok. Two weeks back I went to Tesco Extra to get myself some food supplies and snacks to survive in hostel, and what really caught my attention were OREO!! There were so many of 'em in the promotion section and they really caught my attention. So I went and got myself 1 Packet of oreo and another pack of Tiger biscuit. A week later, which was last week, I went to Tesco Extra again and the promotion was still on :D I went and grabbed myself Oreo again and this time I did not get 1 pack, I got myself, 5 PACKS!! Haha.
Haha. My Oreos. 5 packs. 3 Original, 2 Double Stuf :P
No!! They are not for SALE!! They are all mine!! :@

Yea, I love oreos now. It's just so nice especially when you "Twist, Lick,Dunk" it but so far I haven't try Dunking it yet. simple because I forgot to bring my cup from Ipoh. =.= I haven't been drinking milo for weeks already. I miss milo. So many things that I forgot to bring back to Penang. Not only my cup. Haha.

Anyone likes Pasar Ramadhan? The best thing during Raya Seasons. Haha. Will be going there later to get dinner then to college to do my lab report. *Sigh*

---Signing Off--- stay tuned :P


Is anyone interested in buying and selling cars? Especially when you are seeking for a dealer whom you can trust and a reliable car dealer. There is this website that offers the best efficiency, competence and thoroughness. GarageDelParco has all these values to continue to offer service and assistance, safe, guaranteed and worthy of trust. feeling doubtful? Maybe you should log in to the website and have a look at how they run their business.

This place makes the best place for one to search for his dream car because no doubt that it has been in business since 1978 with experience and professionalism, always attentive to the needs and customer satisfaction.

What do they have? They have simply the best deals for cars especially European cars. If you are looking for something which is cheap and at the same time a dealer who provides you with the best services, you should go to GarageDelParco. Not only that they provide the best services, they too provide and offers the best prices around Europe. I've been through the website myself, and I am amazed with all the choices they have for you and the eye-catching prices as well. The prices are all worth the car brand and conditions.

Especially is you are finding for an auto usate milano, vendita auto usate or even a compro auto usate , you know all these cars are hard to hunt for a good price. But, why not stop your search and you can always go to the website and look for the best as they provides the best only for you.

So, what are you waiting for? Go on to their website and start searching for your dream car. Remember to look for the best deals only at GarageDelParco

Sunday, August 08, 2010

Week 1 Semester 5

My week 1 was over and will be coming to week 2 soon. So far, nothing much as lab sessions have not started yet. However, lectures started. Sigh. This semester seems funny >.< The lecturers are all funny themselves, all have weird personalities but so far, all of them are still ok and acceptable. LoL. My timetable is wicked. =.= I have 10 hours of class straight for Tuesdays. 10 hours straight!!! 2 hours each class and 5 class together side by side without a single break, not even for lunch time. Si liao lo~ this time, gotta eat cup noodles for lunch on every Tuesdays already. Tsk tsk tsk...

I start to love sports. Haha. The pleasure of sweating. I went for 4 sessions of football with friends this week alone and I sweat a lot each time. Remember the football I bought together with my friend's last semester during my Day Out With Friends? Yeap, we are utilizing it very well, the Jabulani Replica. Haha. Although not many of us play, but still, running alone is enough to make me sweat like a cow =.=

Yea, I am starting to love sports because each time after I sweat, I feel nice when I have a heavy meal. LoL. The guilt is less. Haha. Just for the sense of less guilt when eating a heavy meal.

Anyone interested to sell their blogs? Come and find me. I might be interested in your blogs where I will pick them up and utilize them. Haha. Find me =D

Tuesday, August 03, 2010

Venetian Masks

The truly unique and beautiful Venetian Masks have a fascinating history. For centuries, Venice was one of the most powerful republics in the world. A small city where people lived in closed proximity to one another, Venetians adopted the custom of being masked so that citizens could move freely in society during the day. Here is how Venetian Masks look like:
This is one of the Best Selling Items.

Is anyone here planning to go on a dinner night? or a farewell dinner? You may want to try on a venetian mask. There is this website Venetian Masks that sells all sorts of Authentic Venetian Masks. This website sells the best top quality Venetian Masks that is suitable for everyone. Besides, if you are finding for a sophisticated and elegant gift for someone who appreciates the finer things in life, the Venetian Masks are the best choices.

This website has all their masks in stock, which means they are ready to be delivered to you fast enough that you don't have to spend weeks or months waiting for your masks to arrive.

One of the best Venetian Masks available will be the Full Face Feathers - Venetian Masks. So go on, hop on to their website and check out other special masks that you could be interested with !!

Sunday, August 01, 2010

Hello August

August is here. My class will be starting tomorrow again. Sigh. I feel so lazy to wake up in the mornings again :D I'll be taking 5 Subjects including history -.- this semester and my timetable is going to be so so so pack. But good thing is that, I think there is no more 8am classes this semester. Haha. I don't like waking up at 8am and taking a shower because it makes me feel "Brrrr... So Cold"

I miss my holidays as I always do. Let's see what I did this holidays. I went to Genting, went out with HER, went out yamcha with friends, went out with the DotA group from KL getting to know 2 new friends, got a Fifa 2010 T-Shirt. Woo~
South Africa 2010. Is it original?
Hope this badge makes it original. LoL

I had the Best Indian Rice in Ipoh
and the burger!!!
MCD's GCB!!!
Okey, I gotta go take a shower and get ready. Gonna go for PC Fair later. Today is the last day for PC Fair in Penang. So, let's see if I can get some cheap stuffs. Haha.